8 Mart 2012 Perşembe

Kereviz Mücveri ....




Kerevizin bu halini inanın ben de ilk defa deniyorum. Kerevizin kerevizlikten çıktığı tek tarif diyebilirim.Kereviz bildiğiniz kabak tadı verdi:)  Kerevizi sevmeyen büyük küçük herkesin beğenerek yiyeceğinden eminim..


Günün notu: Dizi izlerken kumandayı eşinizin eline geçmemek üzere ortadan yok edin. Edin ki dizi boyunca ekranda menü ve kanal ayarlarını izlemek zorunda kalmayın:))

Malzemesi:

3 orta boy kereviz
1 küçük havuç
1 küçük patates
1 küçük soğan
1-2 diş sarımsak
dereotu, nane
3 yumurta
6 yemek kaşığı un
1 çay kaşığı kabartmatozu
tuz
kızartmak için sıvıyağ

Hazırlanışı:

Tüm sebzeler  kalın rendeden geçirilir ve diğer malzemelerle karıştırılır. Derin ve geniş bir tavada kızgın yağda birer yemek kaşığı dökerek kızartılır.

Not: Kızartırken tavayı sallamayın dağılmasınlar. Altı iyice kızardıktan sonra diğer tarafı çevirin.

Afiyet olsun..

2 yorum:

u.aydin dedi ki...

ellerine saglik ben de sabah kabak yaptim.kereviz vardi ama yesil.neyse birdahaki sefere aklimda olsun.benim cucuklere kofte diye satiyorum bunlari.mmmhhh.sevgilerle.

Disalce dedi ki...

devrem denenesi bir tarif olmuş..ellerine sağlık...kumandayı kaptırmamakta fayda var..bizdede kanal ayarı kanal ayarı kanal ayarı......:))))