2 Mart 2012 Cuma

Kış Cacığı... :))






Çocuğunuz eğer yoğurtlu lezzetleri seviyorsa ideal bir tarif. Benim gibi kış ortasında cacık aş eriyorsanız sizin de bayılacağınıza eminim.. Bu bir icadsa ben bir mucidim diyorum:)))))

Günün notu: Babaların çocuklara şurup içirmesine izin vermeyin. Ki bidahaki sefere şurubun kapağını kerpetenle açmak zorunda kalmayın:)))



Malzemesi:

2 orta boy haşlanmış havuç (biraz diri kalacak)
Yarım çaybardağı mısır
1-2 yemek kaşığı bezelye (arzu edilirse)
2 su bardağı yoğurt
İnce kıyılmış dereotu
1 tatlı kaşığı nane
1 çay kaşığı tuz
1 çorba kaşığı zeytinyağı
1 diş sarımsak

Yapılışı:

Havuçları diri kalacak şekilde haşlıyoruz ve tavla zarından küçük doğruyoruz ve diğer tüm malzameyi karıştırıyoruz...


Afiyet olsun...

3 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

günaydınn özlemcim ellerine sağlık..günün notuna bittim:d

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

:)))) Cok iyiymiş:) Günün notu da güzel, bu sayfayı hazırlama fikri de:)
Ellerine sağlık.

Peki bu cacıgı senin yavrular yediler mi?

Sevgiler,
Figen Karavaş

O tabak bitecek dedi ki...

Hem de nasıl yendi bi kaşık bile kalmadı:)))