29 Mart 2012 Perşembe

Kabaklı Mısırunlu Çorba..



Ayşe'min bir kahvaltı sonrası eteğime yapışarak ''çuubaaaaaa'' diye ağlamasına anlam veremez halde mutfağa koştum.. Kızımın çorba krizi gelmiş:) Bildik çorbaların dışında bi tat denemek istedim sevgili deney faremin üzerinde.)) Sonuç tam istediğim gibi:)) Ayşem çorbasını içmiş olmanın mutluluğula halıya uzanıp Kayyu izlerken ben de size bu satırları yazıyorum:))

Yazın çok fazla çorba içilmez  çorba tutkunlarının vazgeçemeyeceği bi çorba olmaya aday.. Yapımı bir o kadar basit. Siz de çorbanızı çay fincanında servis etmeye ne dersiniz..

Malzemesi:

1 Büyük kabak
1 Büyük Havuç
1 Büyük soğan
3 yemek kaşığı mısır unu
2 yemek kaşığı tereyağı
Tuz-Kaynar su

Hazırlanışı:

Soğan havuç ve kabakları doğrayıp tereyağında hafif soteleyin. Tüm diğer malzemeyi ekleyerek kaynatın ve el blendrıyla çektirin. Çorbamız hazır.

Afiyet olsun..





3 yorum:

Limon çiçekleri dedi ki...

blogunuzun ismine bayılarak geldim ve gördümki gelmekte çok geç kalmışım.Harika şeyler döktürüyorsunuz ve muhteşem bir anlatımla..

Özgür Tatlar dedi ki...

Ahh bu caillou yokmu ..Annesi de sabir kupü mubarek .Kafamiz sisti tum gun....

sema dedi ki...

Eskiden sizin yazılarınızı hep takip ederdim. Bu site nasıl diye girince isminizi gördüm. Çok harika bir sayfa olmuş, ellerinize emeğinize sağlık. kızı iki yaşında olan bir anne olarak bu çorbayı da denemek istiyorum, sevgiler.